Lista.

Vem:
Pussade du sist? Ebba. Hahaha.
Kramade du sist? Rebecca Scheja.
Hade du sex med senast? Adam.
Tänker du på? Ingen speciell haha.
Är din bästa vän? Haha ett antal stycken.
Förlåter du aldrig? Ingen som har gjort något speciellt.
Pratade du med på msn sist? Minns fan inte, var ett tag sen!
Ringde dig sist? Julia.
Önskar du var med nu? Vet inte.
Var din första kärlek? Calle.

Har du:
Ett förhållande? Nix.
En bästa vän? Ja, flera.
Ljugit för en vän? Ja.
Blivit anmäld någon gång? Nee, inte vad jag vet hah!
Stulit något? Jo det har man väll gjort kankske..
Gråtit över någon av det motsatta könet? Hehe aaah.
Slagit någon av det motsatta könet? Ja
Kysst någon av samma kön? Ja.
Varit otrogen? Nej.

Vad:
Har du för mobiltelefon? HTC desire HD
Har du på dig just nu? strumpbyxor, svart linne, svart spetsskjorta.
Lyssnar du på just nu? Spotify-reklam.
Vad är din hårfärg? röd, brun typ!
Är dina framtidsplaner? Inte riktigt funderat på det.
Tänker du på just nu? Peace & love.
Fick dig att gråta sist? Rebecca & Fiona lol.
Hatar du mest av allt? Mycket saker, kommer inte på något specifikt just nu.
Tycker du om på din kropp? Mina ögon.
Får du mest komplimanger för? Min rumpa hah..

När:
Hade du riktigt roligt senast? Idag!
Hade du sex sist? En månad sedan typ.
Grät du sist? När jag träffade R&F.
Skrattade du sist? Nyss.
Rökte du sist? Några timmar sedan.
Snusade du sist? Tre år sedan, usch.
Ska du sova idag? eh ja antar det?
Skrek du på någon sist? Igår typ.
Mår du som bäst? När jag har mat i magen!
Förlorade du oskulden? När jag var 16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0