Jag vill inte vara en i mängden.

Hej på eer.
Morgonen började ju inte direkt bra, först försov jag mig och jag skyndade mig som fan för att hinna med bussen, men när jag väl kommer till busshållplatsen så är det en lapp där som det står i princip att bussen inte går därifrån fram tills den 1a juni. Dööööö, blev skitsur.
Hade ett "möte" med sjuksköterskan också, för att hon ska se vad det är för fel på mig hahaha. Ah något är det ju iaf.
Jag har iaf varit hemma hela dagen, och väntar nu på att Emelie, Ylva och Ebba ska komma hit.
Emelie fyller 18 idag (GRATTIS IGEN!!) så vi ska väl småfira henne lite idag.
Har inte mycket mer att säga, hejdå sålänge!
Jag får göra vad jag vill
jag är inte bara din
du är inte bara min
du får göra vad du vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0