Välj nån som älskar dig som alltid väljer dig, Som skulle sälja sig och svälja gift för att få tillfredsställa dig.

Tjaaauuuu.
Ligger i sängen just nu och försöker plugga lite. Går åt helvete as usual.
Var hemma igår och idag, pallar inte skolan, kommer ändå få ig i alla ämnen förutom två.
I helgen var jag, Ebba, Emelie och Ylva ute på krogen ett tag och blev rätt så fulla... Så kom det 3 snubbar och frågade om vi ville följa med dom hem, haha skitskumma, men vi följde med iaf. Det var seriöst världens läskigaste lägenhet hahha, och ingen märkte det, bara jag. Det hängde liksom såna där stryp rep eller vad det heter i taket osv, blev livrädd hhahah.
Nej nu ska jag dricka upp mitt te och försöka plugga vidare.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0