Long time, no see.

Tjaaaa.
Var ett tag sen sist, tog en liten paus under sommaren.. hehe.
Har mest jobbat efter P&L, och har haft kul på helgerna, så har liksom inte känt för att blogga.
Men kan ju starta igen med att berätta vad helgens äventyr bestod av!
I fredags var det kräftskiva hos mig, med pappas jobbarkompisar.. Var faktiskt roligare än vad man kunnat tänka sig ahhah, fulla vuxna är fan värre än ungdomar på fyllan haha, fyfan.
Sen när jag hade varit där ett tag så drog jag till Emelie och sov, hände inte så mycket mer den där kvällen.
I Lördags var det krogen som gällde, och det började med ett förkrök hos Daniel med några, sen vid typ tio drog vi vidare till Mike's bar i Nyköping, det var typ premiär eller nåt.
Träffade massa nytt härligt folk, människor från min gamla skola, och även boysen från Södertälje, var kul att träffa dom för har inte träffat dom på ett tag.
Sen drog jag Daniel och Vrissara hem till Daniel, och jag fick låna gäststugan, men var sjukt kallt så kunde inte sova alls. Men sen vid nio så kom Samuel och Micke och hämtade mig och så drog vi hem till Micke. 
Spenderade min "natt" där fram tills klockan 15 på dagen, då Micke kastade ut oss, hahhaha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0